петак, 2. март 2012.

ПИШУВАМЕ ЗА МАМА

Напишете песнички за мама, состав, опис, ....

58 коментара:

  1. Мојата Мајка
    Мојата мајка е мила
    и нежна како свила,
    таа е убава како
    шарен цвет
    во целиот цвет.

    Таа е како сонце
    што ме грее
    и убави песни
    таа ми пее.

    Мојата мајка
    е многу драга,
    секогаш весела
    со насмевка блага.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман5. март 2012. 05:23

      Мојата Мајка
      Мојата мајка е мила
      и нежна како свила,
      таа е убава како
      шарен цвет
      во целиот cвет.

      Таа е како сонце
      што ме грее
      и убави песни
      таа ми пее.

      Мојата мајка
      е многу драга,
      секогаш весела
      со насмевка блага.


      Наставничке имав грешка,но сега ја поправив.


      Симона

      Избриши
    2. Анониман4. март 2015. 10:45

      глупо еееееееееееееееееееееееее

      Избриши
    3. напиши уште 2 строфи.

      Избриши
    4. Ovaj pesa e najglupa što sam gu procitala i videla

      Избриши
    5. Анониман5. март 2021. 01:13

      многу се убави

      Избриши
    6. Не се убаваааа глупааавааа еее

      Избриши
    7. Ovaa peas e mnogu ubavaa

      Избриши
  2. Анониман4. март 2012. 09:50

    Мојата мајка
    Горде се вика,
    таа е прекрасна
    како слика.

    Мојата мајка
    честопати совети
    ми дели,
    и да бидам паметен
    секогаш ми вели.

    Мојата мајка
    има најубави
    очи сини,
    и полни се
    со добрини.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Александар Дојчиновски4. март 2012. 13:59

      Наставничке се извинувам,заборавив да го запишам моето име,оваа песна е од Александар Дојчиновски.

      Избриши
    2. Анониман5. март 2015. 06:47

      Po ubavo ke bide imeto MARIJA

      Избриши
    3. Ne dobro si e imeto Gorde ne marija

      Избриши
  3. Александра4. март 2012. 10:42

    Песна за мама
    Мајко мила,
    мајко драга
    ти незнаеш колку јас те сакам,
    те сакам како цвет,
    како птица в лет!

    Мајко мила,
    мајко драга,
    како сонце
    ти ме грееш,
    како птица
    убави песни ми пееш.

    Кога мама ме гледа
    како сонце ме грее,
    како птица да ми пее.

    Кога мама ме гледа
    од срцето љубов и зрачи,
    мама кога ме милува
    тогаш ништо не ме мачи.

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман4. март 2012. 12:13

    МАЈКА

    Мајко мила,

    мајко драга

    ти незнаеш јас колку те сакам,

    јас те сакам како цвет

    како птица в лет !

    Мајко мила,

    мајко драга

    како сонце

    ти ме грееш

    а како птица

    разни песни ми пееш.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Дамјан Илиоски5. март 2012. 05:35

      Мојата мајка е добра и мила,
      насмевка скрила,насмевка скрила.

      Мојата мајка е драга и мила,
      секое утро со надеж ми дава сила.

      Избриши
    2. Анониман5. март 2012. 05:46

      Мојата мајка

      Мајко моја мила

      прекрасна си била

      јас те сакам ти си

      ко птица в лет

      најмила во свет

      Избриши
    3. Анониман5. март 2012. 05:55

      Мојата мајка
      Вики се вика
      таа е прекрасна
      како цвет.

      Мојата мајка
      е нежна како
      свила.

      Мајко мила
      ти ме грееш
      како сонце.

      Ти како птица
      разни песни
      и приказни
      ме раскажуваш.

      Избриши
    4. naj ubavi pesnicki bravo !!!!!!!!!!!!!! bas kool bas sve pa i napisav nekolku za mama bravo bravo bas dobro

      Избриши
  5. Анониман5. март 2012. 05:37

    Мајка

    Мајчиче мила мајчице драга,

    со насмевка мила топла и блага

    црните очи ко капка роса милно ме галат по мојата коса.

    Те сакаме сите и јас и тато а со нас те сака и малиот бато.

    Галина стирова

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман5. март 2012. 05:39

    Мајка

    Мојата мајка е нежна и мила,
    таа ми помага кога ми е потребна помош,
    ме охрабрува кога ми е страв.
    Јас ја сакам мојата мајка,
    како неа нема на свет.

    Изработил: Јане Рајковски

    ОдговориИзбриши
  7. Мојата мајка е многу добра мила како птица.Таа ми дава совет ми дава сила ми дава надеж.Има светлосни очи како sвезда како сонце ме грееш и навечер пазни песни ми пееш . А јас многу ја сакам .
    Напишал:Јорданчо Николовски

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман5. март 2012. 05:42

    Мила Моја Мамо

    Мила Моја Мамо
    Многу си ми мила
    Љубов ти ми даваш
    ти ми даваш сила
    твоето лице зрачи
    зрачи грижа млада
    љубов ти ми даваш
    ти ми даваш сила.

    Андреј Миновски V2 одд

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман5. март 2012. 05:49

    МАЈКА Димитар Јовановски v2

    Мајко мила,

    мајко драга

    ти незнаеш јас колку те сакам,

    јас те сакам како цвет

    како птица в лет !

    Мајко мила,

    мајко драга

    како сонце

    ти ме грееш

    а како птица

    разни песни ми пееш.

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман5. март 2012. 06:15

    песна за мама

    мајко мила,
    јас многу те сакам,
    многу сум радосна и среќна,
    што ти незнаеш колку те сакам.

    мамо мила моја
    мајко драго,
    мамо ти кога тиси среќна,
    тогаш јас сум многу радосна.

    мамо мамо мамичке,
    јас многу се радувам кога ке седнеш до мене и ме галиш,
    мамо мојата лубов незнаеш колку е голена кон тебе.

    изработила ученичката....ЃУЉЏАН АМЕТ V2 одделение.

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман5. март 2012. 11:46

    Песна за мама

    Осми март е празник
    на секоја мајка
    што на своите деца
    им создава живот
    како во бајка.

    Среќен,среќен празник
    мамичке мила
    нежно ти ме галиш
    и ми даваш сила.

    Ширам,ширам раце,
    силно да те гушнам
    мајчинското срце
    што силно бие,
    сакам да го слушнам.

    изработил Спасе Петревски.

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман6. март 2012. 00:19

    Моја мила мамо

    Моја мила мамо,
    многу те сакам
    ти си сонце
    што ме грее.

    Моја мила мамо
    ти си таа
    што 10 години
    се грижиш за мене
    10 години што
    ме чуваш
    од тага и немир.

    ОдговориИзбриши
  13. Дамјан Илиоски6. март 2012. 12:18

    Очите на мама

    Две изворчиња
    две поточиња,
    две птички
    две синолички,
    и две сонца
    од кои добрина се точи
    тоа се драгите
    МАМИНИ ОЧИ.

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман7. март 2012. 12:18

    Песна за мама

    Мама е цвет сто
    цвета како птица
    сегде лета.

    Дење ноке наднас
    бдее и приказни
    разни ни раскажува.

    Од Сара Горгиевска

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман12. март 2012. 09:37

    8Mi Mart denot na zenata go sakam mnogu, zatoa sto ja sakam mnogu mojata majka.
    Utroto majka mi zaminala na rabota,a jas bidejki spiev nemozev da i priredam inenaduvanje.Jas koga stanaf ja srediv kukata a potoa gi zavrsiv ocilisnite obvirski i zaminav na uciliste.Vo uciliste vo slobodnoto vreme mislev kako da priredam iznenaduvajne.Koga se vrativ od uciliste majka mi ne bese se uste vratena od rabota.Prvoto iznenaduvajne bese postavuvanje na trpezata so rucek, utroto so baba mi nabravme cvekinja sto jas gi postaviv na trpezata, a potoa gi stavivme poklonite sto gu ucrabotuvavme vo skolo.Jas gledav niz prozorecot da ne dojde majka mi i op odednas ja vidov otvoriv vrata i kazav da gi zatvori ocite i da vleze vo soba.Od kako gi otvori ocite sto da vidi rucek i pokloni, i mnogu se izraduva no nebese samo tolku mene mama mi dade poklon vence i prsten toj den bese prekrase...

    Galina Stirova

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман9. март 2014. 10:01

    Majka

    Мојата мајка е мила
    и нежна како свила,
    таа е убава како
    шарен цвет
    во целиот cвет.


    Мојата мајка
    честопати совети
    ми дели,
    и да бидам паметен
    секогаш ми вели.



    Мојата мајка е драга и мила,
    секое утро со надеж ми дава сила.

    ОдговориИзбриши
  17. ja znae li nekoj pesnata ,,,,majko moja mila ti mi davas sila da rasneme da peeme.....

    ОдговориИзбриши
  18. Магчымасць пазыкі, якую прапануе містэр Бенджамін, які выратаваў маю сям'ю ад фінансавай кабалы {Lfdsloans@outlook.com}

    Прывітанне ўсім, я мама-адзіночка Putri Adiratnaa з Джакарты, я хацеў бы падзяліцца гэтым выдатным сведчаннем таго, як я атрымаў пазыку ад спадара Бенджаміна, калі нас выгналі з дому, калі я больш не мог плаціць свае рахункі. Пасля падманвалі розныя кампаніі ў Інтэрнэце і адмаўлялі ў пазыцы майго банка і нейкага іншага крэдытнага саюза, які я наведаў. Мае дзеці былі прынятыя прыёмнай апекай, я была адна на вуліцы. У той дзень я ганебна ўвайшоў у старую школьную таварышу, якая пазнаёміла мяне з Дэйзі Морын. Спачатку я сказаў ёй, што больш не гатовы рызыкаваць пазыкай у Інтэрнэце, але яна мяне запэўніла, што атрымаю ад іх пазыку. Па-другое, з-за маёй бяздомнасці мне давялося прайсці судовае разбіральніцтва і падаць заяўку на крэдыт, на шчасце, я атрымаў крэдыт у памеры 80 000,00 долараў ад містэра Бенджаміна. Я шчаслівы, што рызыкнуў і падаў заяўку на крэдыт. Мае дзеці вярнуліся мне, і цяпер я маю ўласны дом і свой уласны бізнес. Уся ўдзячнасць і ўдзячнасць ідзе на дапамогу містэру Бенджаміна за тое, што ён даў мне жыццё, калі я страціў надзею. Калі вы зараз шукаеце крэдытную дапамогу, вы можаце звязацца з імі праз: {Lfdsloans@outlook.com WhatsApp + 1-989-394-3740

    ОдговориИзбриши
  19. here we have kids stop being dum bro
    god i em a kid man plis i cen anderstand

    ОдговориИзбриши
  20. Роден е во сезоната на парење на двегодишен договор со јавноста во сезоната на парење на двегодишен договор со јавноста во сезоната со повремени изложби на фотографии о на парење е

    ОдговориИзбриши
  21. Анониман7. март 2023. 06:15

    Пички се песниве

    ОдговориИзбриши