понедељак, 5. март 2012.

ПИСМО ДО МАМА

Напишете писмо до својата мајка!

25 коментара:

  1. Анониман5. март 2012. 05:48

    ПИСМО ДО МАМА

    Мајко мила,
    ти не знаеш јас колку те сакам,
    и ако ме караш,
    јас знам дека тоа го правиш за мое добро.
    Јас те сакам најмногу на свет

    Изработил: Јане Рајковски

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман5. март 2012. 05:51

    Писмо до мама

    Мојата мајка е единствена. Јас неа многу ја сакам таа е мојата среќа.
    Иако ме кара таа сепак ме сака. Се ќе направам за да биде среќна и весела, таа е љубовта на мојот зивот.Мојата мајка ја сакам паради поради љубовта што ми ја дава.Кога е на работа ми недостига нејзината љубов.а кога ќе се врати ќе ја гушкам и бакнувам. Кога сум со неа сум најсреќното дете/

    Галина Стирова

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман5. март 2012. 05:54

    Писмо до мама

    Мила мамо!
    Јас многу те сакам !
    Ти си многу добра !
    Никогаш не ме караш и ти ме правиш посилна крај тебе.
    Кога сум болна ти многу се грижиш за мене.
    Кога не сум дома ти многу се грижиш за мене, но и јас се грижам за тебе мила мамо.
    Ако ме искараш јас пак ќе ти се смирам.

    од: Ивона Трпчевска

    ОдговориИзбриши
  4. Александра5. март 2012. 05:57

    Писмо до мама

    Мамо моја мила јас многу те сакам, јас не се лутам што и
    понекогаш си ме удрила тоа е за моето добро. Мамо јас мно
    гу те сакам зошто ти си ме родила и си ме израснала од мал
    ечка. Јас никогаш нема да заборавам колку добрини си ми на
    правила. Јас секогаш ќе те сакам зошто ти си ми пружила мн
    огу љубов,среќа, и здравје. И едно нешто нема да заборавам
    а тоа е дека ти си ме родила и затоа јас живеам.Исто та
    ка секогаш кога сум имала мака ти си ме сослушувала и
    си ми давала совети. Јас понекогаш се лутам зошто повеќе
    му посветуваш внимание на брат ми отколку мене. Но знам
    зошто сеуште е мал. Многу ти благодарам.

    ОдговориИзбриши
  5. Дамјан Илиоски5. март 2012. 06:03

    Мила мамо,ти си најдобра на целиот свет и исто така и убава.Ти ми помагаш во учењето.Јас те секам најмногу на свет.Јас покрај тебе се чуствивам најубаво и најбезбедно.Секогаш кога ми е тешко,ти ми помагаш да бидам посреќен.Се што ми кажувате е за мое добро.Јас те сакам и ќе те сакам до крајот на животот.

    ОдговориИзбриши
  6. Писмо до мама

    Мајко мила,
    Јас те сакам но се надевам
    и ти многу ме сакаш
    Ти понекогаш ме тепаш но знам дека мислиш
    за добро. Но ти засекогаш ке бидеш во моето срце

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман5. март 2012. 06:05

    Мила мамо јас сакам да ти кажам колку те сакам, бидејќи ти ме роди и ми даде живот во овој свет,што ти ме хранеше и секогаш ми даваше подршка.Ти секогаш ме сослушуваш,и ме посоветуваш.
    Јас секогаш ќе те сакам до крајот на мојот живот.


    Александар Дојчиновски

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман5. март 2012. 06:08

    Мила моја мамо јас многу те сакам иако понекогаш ме караш тоа е за мое добро
    ти си најдобрата мајка на светот се ќе направам за да не бидеш тажна мила мамо знај дека до крајот на мојот живот ќе те сакам.

    Димитар Јовановски V2

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман5. март 2012. 06:17

    Писмо до мама
    Мамо!
    Јас те сакам и самата го знаеш тоа.
    Мамо!
    Ти благодарам за тоа што ми ја подари целата љубов и за тоа што кога нешто ќе посакам ќе ми подариш дури и да вреди еден живот. Знам дека ме сакаш и кага ме караш и тепаш знам дека ти е тешко но знај не ми е тешко тоа е за мое добро.
    Мамо!
    Во секој чекор си ми, ме држиш не дозволуваш да паднам.Ми текна на една случка кога бев мала и кога го скршив огледалото кое ти беше нејмило но извини за тоа!
    ТИ БЛАГОДАРАМ ЗА СЕ НАЈМИЛА МОЈА МАМО!!!

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман5. март 2012. 06:19

    Писмо до мама
    Мила моја мамо јас многу те сакам бидејќи ти ме правиш на целиот свет,ти си најдобрата и најубавата мајка,јас тебе те сакам бидејќи ми помагаш за учење на лекциите и песничките ти понекогаш ме караш а родителите треба да ги караат децата бидејќи ги караат за нивно добро и така мајками ми збори за мое добро.

    Изработил:Андреј Миновски V2 одд

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман5. март 2012. 06:20

    Мамо моја мила јас многу те сакамч.Мамо мила јас не ти се лутам кога си ме карала тоа е за моето добро.Твојте очи се пуни со добрина.Се ке направам за да бидеш среќна и весела.Кога сум со тебе сум најсреќното дете на светот.Многу те сакам мила моја мајко.

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман5. март 2012. 06:35

    Писмо до мама
    Мила моја мамо.Јас, многу те сакам.Никогаш нема да дозволам да се нервираш.Иако понекогаш ме тепаш,јас цел живот ќе те сакам.Зошто ти си ме родила.Ти си ми давала да јадам од мал.Јас сум пораснал голем,благодарение на љубовта кон мене.Кога ќе станам студент знај јас ќе те сакам.Кога сум тажен ти ми даваш подршка.Многу те сакам и ти благодарам

    ОдговориИзбриши
  13. Симона Дојчиновска5. март 2012. 13:12

    Драга мамо,
    Ти си виновникот за моето постоење. Кога би ми дале шанса повторно да одберам мајка, јас би те одбрала токму тебе. А зошто? Па, ти ми пружаш безусловна љубов, се грижиш за мене, ме развеселуваш кога сум тажна, ме бодриш, ги споделуваш сите среќни моменти со мене, секогаш си тука за мене. Тебе мајко, ти го должам животот.
    Ниедна мајка на светот не би можела да те замени.


    Симона Дојчиновска

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман6. март 2012. 00:33

    ПИСМО ДО МАМА

    Мила мамо,
    Ти си таа што ме одгледа,ти си таа што ме израсна,ти си таа што кога сум болна до зори бдееш над мене, ти си таа што ми даваш подршка и ме развеселуваш,ти си таа што од тебе никогаш нема да се разделам.Мамо многу те сакам.

    Ивона Трајкоска

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман6. март 2012. 10:36

    Мојата мајка е единствена.Јас неја многу ја сакам затоа што таја е мојата срека.Иако таа ме кара таа сепак ме сака.Се ке направам да биде срекна и весела,таа е љубовта на мојот живот.Мојата мајка ја сакам затоа што силна љубов ми дава...Кога не е тука ми недостига, а кога ќе дојде ке ја гушнам и бакнам.Кога сум со тебе сум најсреќното дете на светот.

    Галина Стирова

    ОдговориИзбриши
  16. Дамјан Илиоски6. март 2012. 12:24

    Мила мамо јас најмногу на свет те сакам.Ако ме караш,знам дека тоа е
    за мое добро.Јас покрај тебе се чуствувам најсреќно и најубаво.Јас те сакам и ќе те сакам до крајот на животот.

    ОдговориИзбриши
  17. Дамјан Илиоски6. март 2012. 12:56

    СРЕЌЕН 8ми МАРТ

    ОдговориИзбриши
  18. Анониман9. март 2012. 00:41

    Мајка - Зошто те носи 9 месеци под срцето.♥
    Мајка - Именка која нема заменка.♥
    Мајка - Која секогаш е за тебе.♥
    Мајка - Која и животот ќе го даде за тебе.♥
    Мајка - Единствена женска особа на која апсолутно и верувам.♥

    ОдговориИзбриши
  19. Магчымасць пазыкі, якую прапануе містэр Бенджамін, які выратаваў маю сям'ю ад фінансавай кабалы {Lfdsloans@outlook.com}

    Прывітанне ўсім, я мама-адзіночка Putri Adiratnaa з Джакарты, я хацеў бы падзяліцца гэтым выдатным сведчаннем таго, як я атрымаў пазыку ад спадара Бенджаміна, калі нас выгналі з дому, калі я больш не мог плаціць свае рахункі. Пасля падманвалі розныя кампаніі ў Інтэрнэце і адмаўлялі ў пазыцы майго банка і нейкага іншага крэдытнага саюза, які я наведаў. Мае дзеці былі прынятыя прыёмнай апекай, я была адна на вуліцы. У той дзень я ганебна ўвайшоў у старую школьную таварышу, якая пазнаёміла мяне з Дэйзі Морын. Спачатку я сказаў ёй, што больш не гатовы рызыкаваць пазыкай у Інтэрнэце, але яна мяне запэўніла, што атрымаю ад іх пазыку. Па-другое, з-за маёй бяздомнасці мне давялося прайсці судовае разбіральніцтва і падаць заяўку на крэдыт, на шчасце, я атрымаў крэдыт у памеры 80 000,00 долараў ад містэра Бенджаміна. Я шчаслівы, што рызыкнуў і падаў заяўку на крэдыт. Мае дзеці вярнуліся мне, і цяпер я маю ўласны дом і свой уласны бізнес. Уся ўдзячнасць і ўдзячнасць ідзе на дапамогу містэру Бенджаміна за тое, што ён даў мне жыццё, калі я страціў надзею. Калі вы зараз шукаеце крэдытную дапамогу, вы можаце звязацца з імі праз: {Lfdsloans@outlook.com WhatsApp + 1-989-394-3740

    ОдговориИзбриши
  20. мојата мајка е убва и нежна таа е сонце мое

    ОдговориИзбриши